Szolgáltatási csomagok
Mit nyújtanak Önnek az egyes szolgáltatási
csomagok?
I.
OPTIMA szolgáltatási
szisztéma:
A felhasználó a következő szolgáltatásokra
jogosult:
- A vásárlást követően lehetőség
van e-mailben eljuttatni
irodánkba program kezelési kérdéseiket, erre a válaszadás
ingyenes a rendszer felhasználási jog ideje
alatt.
- Amennyiben géphiba vagy vírus adatbázis
sérülést okoz, az irodánkba eljuttatott mentés helyreállítása
(ha az lehetséges, akkor külön árjegyzék szerint) a kézhezvételtől számított 3 munkanapon
belül megkezdődik.
- Jogszabálykövetés, rendszer felhasználási
jog az ElitCONTO, SigmaCONTO és SigMANI rendszerekre a vásárlás évében (vagy az akcióban meghirdetett
időpontig) jár.
- Az érvényes rendszer felhasználási
joggal rendelkező felhasználóink tagjává válnak a Niara
Clubnak.
Az OPTIMA
csomag tartalma tanácsadás esetén kizárólag az általunk előállított szoftverekkel
kapcsolatos tanácsadásra vonatkozik.
II.
MAXIMA szolgáltatási
szisztéma:
A felhasználó a következő szolgáltatásokra
jogosult:
- A vásárlást követően lehetőség van e-mailben eljuttatni irodánkba program kezelési kérdéseiket,
erre a válaszadás ingyenes a rendszerfelhasználási
jog ideje alatt.
- Amennyiben géphiba vagy vírus adatbázis
sérülést okoz, az irodánkba eljuttatott mentés helyreállítása
(ha az lehetséges, akkor külön árjegyzék szerint) a kézhezvételtől számított 1 munkanapon
belül megkezdődik.
- Jogszabálykövetés, rendszer felhasználási
jog az ElitCONTO, SigmaCONTO és SigMANI rendszerekre a vásárlás évében (vagy az akcióban meghirdetett
időpontig) jár.
- Az érvényes rendszer felhasználási
joggal rendelkező felhasználóink tagjává válnak a Niara
Clubnak.
A MAXIMA
csomag tartalma tanácsadás esetén az általunk előállított szoftverekkel kapcsolatos és
egyéb számítástechnikai tanácsadásra is vonatkozik. A MAXIMA szolgáltatáscsomag díja külön kérésre, ügyfelenként és egyedileg kerül megállapításra.
A fenti szolgáltatásokat az érvényes rendszer felhasználási
joggal rendelkező felhasználók vehetik igénybe. |